زبان خود را انتخاب کنید

تیم ملی فوتبال ایران امشب در دومین دیدار خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، تیم ملی عراق در حالی امشب مقابل شاگردان اسکوچیچ به میدان خواهد رفت که در اولین دیدار خود مقابل کره جنوبی متوقف شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ملی فوتبال ایران اگرچه بازی چشم نوازی مقابل سوریه به نمایش نگذاشت اما با پیروزی مقابل این تیم در گروه A صدر نشین شد.

دراگان اسکوچیچ با پشت سر گذاشتن کرونا و همچنین سردار آزمون که در بازی قبل مقابل سوریه غایب بودند،  مقابل عراق حضور خواهند داشت و این موضوع می تواند به نفع تیم ایران مقابل عراقی ها باشد.

اگر تیم ملی ایران بتواند امشب مقابل عراق به پیروزی برسد، 6 امتیازی خواهد شد و علاوه بر حفظ صدرنشینی، فاصله اش را نیز با تیم عراق به 5 امتیاز می‌رساند.

اسکوچیچ و شاگردانش در بازی امشب قطعا به دنبال آن هستند که رکورد شکست ناپذیری خود را ارتقاء بخشند. تیم ملی فوتبال ایران رکورد 8 بازی بدون شکست را در حال حاضر و در دیدارهای اخیر خود به ثبت رسانیده است.

دیدار تیم های ملی فوتبال عراق و ایران از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می‌شود. عراق در این بازی میزبان است اما در کشور قطر از تیم کشورمان میزبانی می‌کند.

کاربران آیگپ می توانند امشب دیدار حساس تیم ملی ایران و عراق را به صورت زنده از این اپلیکیشن تماشا کنند. برای نصب هم کافی است که عدد ا به 10004427 ارسال و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب این پیامرسان بومی اقدام شود.