زبان خود را انتخاب کنید

سرویس زیارت مجازی حرم ابا عبدالله الحسین (ع) در آیگپ راه اندازی شد.

 
به گزارش روابط عمومی آیگپ، معنای زیارت از لحاظ لغوی به معنای دیدار با نیت و هدف است و در معنای مذهبی، عزیمتی‌ است ظاهری یا باطنی به اماکن مذهبی. با گسترش فضای مجازی و اینترنت طی سال های اخیر و پس از آن با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های موجود، پدیده ای با عنوان زیارت مجازی نیز شکل گرفت. این سرویس که جایگاه ویژه ای در میان دوستداران زیارت اماکن مذهبی باز کرده است، همزمان با ایام محرم و در کنار سایر خدمات مجازی مذهبی در آیگپ راه اندازی شد.
کاربران آیگپ به راحتی و تنها با یک کلیک می توانند خود را در حرم امام حسین (ع) ببینند و به صورت مجازی به کربلا سفر کنند و با گوشی تلفن همراه خود و با ورود به تایل "زیارت مجازی" در آیلند بر گرد حرم امام حسین (ع) طواف کنند و بارگاه حسینی را از نزدیک زیارت کنند و به خیمه گاه وارد شوند. حس و حال زائران به هنگام استفاده از سرویس "زیارت مجازی" آیگپ به دلیل شرایط سه بعدی تصاویر، بسیار نزدیک به زیارت واقعی خواهد بود و عاشقان حسین (ع) خود را در بارگاه ملکوتی امام سوم شیعیان (ع) حس خواهند کرد.
دوستداران استفاده از سرویس های محرم آیگپ و همچنین زیارت مجازی می توانند با ارسال عدد 1 به 10004427 این اپلیکیشنن را نصب و یا از طریق مارکت های داخلی برای دانلود و نصب آیگپ اقدام کنند.