زبان خود را انتخاب کنید

بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال روز گذشته، 29 آبان ماه 1401 در قطر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، جام جهانی فوتبال، پیام‌آور صلح و دوستی و یکی از پرطرفدارترین تورنمنت‌های ورزشی جهان است که طبق آمار رسمی منتشر شده در پایان دوره قبلی، در سرتاسر دنیا بیش از یک میلیارد نفر تماشاگر داشته است.
افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر، روز گذشته، 29 آبان ماه از ساعت 17:30 به وقت ایران در ورزشگاه البیت آغاز شد.

تیم ملی فوتبال ایران در این تورنمنت با سه تیم انگلیس، ولز و آمریکا در گروه B قرار دارد و در نخستین بازی خود امروز دوشنبه 30 آبان از ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

روابط عمومی آیگپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود بر آن شد تا با "سرویس جام هیجانی" در مسابقات جام جهانی 2022 قطرمیهمان کاربران خود باشد.

جام هیجانی در آیگپ، بخش‌های متنوعی را به شرح زیرشامل می‌شود:

  • نظرسنجی و پیش‌بینی بازی‌ها
  • پخش زنده تلویزیونی و رادیویی مسابقات
  • استیکرهای فوتبالی
  • کانال‌های مختلف ورزشی

کاربران آیگپ می‌توانند تمامی مسابقات جام جهانی را به صورت زنده از این اپلیکیشن تماشا کنند و با شرکت در نظرسنجی و پیش‌بینی بازی‌ها امتیازات خود را در آیگپ افزایش دهند.

لازم به ذکر است که مسابقات تیم ملی ایران علاوه بر پخش زنده تلویزیونی از رادیو آیگپ نیز پخش خواهد شد.

کانال‌های مختلف ورزشی در آیگپ یکی دیگر از قسمت‌های جام هیجانیِ آیگپ است که لحظه به لحظه کاربران را در حال و هوای قطر و حواشی و خبرهای مسابقات این تورنمنت بین‌المللی قرارخواهند داد.

برای نصب و به‌روزرسانی آیگپ  و استفاده از قابلیت‌های جام هیجانی و همچنین پخش زنده مسابقات جام جهانی کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.